Barberklingen – Har du husket?

Projektbeskrivelse

Barberklingen er en interessant virksomhed at lave markedsføring for, da de udmærker sig ved at have en ung og loyal følgerskare, som tager godt imod lettere kontroversielt indhold. Vi har et løbende samarbejde med Barberklingen, hvor vi sørger for at udvikle engagerende indhold til Facebook og sociale medier, og indtil videre er vi glade for at se, at vores film og billeder bliver taget rigtig godt imod.

Det gennemgående tema for vores forskellige film til Barberklingen er, at det kommercielle udtryk skal holdes til et minimum. Filmene skal fremstille en situation, som mange kan identificere sig med, men på en måde der er kreativ og underholdende.

Ovenfor kan du se vores første produktion for Barberklingen. Den har i skrivende stund fået 211.000 visninger, 62 delinger og 673 reaktioner på Facebook. 

Projektinfo

Kunde Barberklingen
Udgivelse 26. april 2017
Link: Husket bollerne?

Opsætning i timelapse

Følg med i denne korte timelapse, hvor vi sætter studiet op og gør klar til optagelse.

Afsløring

Under optagelsen, vidste deltagerne i filmen ikke mere end højst nødvendigt. De vidste således heller ikke hvem kunden for projektet er, og baggrunden for, hvorfor de skulle diskuttere de viste genstande.

Efter endt optagelse løftede vi sløret for dette, og det resulterede i denne film.

Skriv en kort besked

Lad os høre fra dig!

 

Tlf.: +45 4058 9939

E-mail: kontakt@vinia.dk

Adresse:  Landskronagade 63, 2. tv.
2100 København Ø