Vælg en side

Barberklingen – Har du husket?

Projektbeskrivelse

Vi er rigtigt glade for vores samarbejde med Barberklingen. Her får vi nemlig mulighed for at give os ud i kreative projekter, som gerne må være lettere kontroversielle. Vi har et løbende samarbejde med Barberklingen, hvor vi sørger for at udvikle engagerende indhold til Facebook og sociale medier, og indtil videre er vi glade for at se, at vores film og billeder bliver taget rigtig godt imod.

Det gennemgående tema for vores forskellige film til Barberklingen er, at det kommercielle udtryk skal holdes til et minimum. Filmene skal fremstille en situation, som mange kan identificere sig med, men på en måde der er kreativ og underholdende.

Projektinfo

Kunde Barberklingen
Udgivelse 26. april 2017
Link: Husket bollerne?

Afsløring

Under optagelsen, vidste deltagerne i filmen ikke mere end højst nødvendigt. De vidste således heller ikke hvem kunden for projektet er, og baggrunden for, hvorfor de skulle diskuttere de viste genstande.

Efter endt optagelse løftede vi sløret for dette, og det resulterede i denne film.

Money Man

Oplever du også at betale for meget for barberblade i supermarkedet? Så kan du nok relatere til denne film.

Bestillingen

Kender du til at løbe tør for skarpe barberblade? Så har Barberklingen.dk en lynhurtig levering.

30-sek reklamespot

Med denne film lancerede Barberklingen en kampagnepris, hvor en prøvepakke kunne bestilles til kun 1 krone, modsat den normale pris på 49 kroner. Kampagnen havde på under 2 uger genereret over 4.000 konverteringer.

Skriv en kort besked

Lad os høre fra dig!

 

Tlf.: +45 4058 9939

E-mail: kontakt@vinia.dk

Adresse:  Landskronagade 63, 2. tv.
2100 København Ø