Vælg en side

Case: Barberklingen

Projektbeskrivelse

Vi er rigtigt glade for vores samarbejde med Barberklingen. Her får vi nemlig mulighed for at give os ud i kreative projekter, som gerne må være lettere kontroversielle. Vi har et løbende samarbejde med Barberklingen, hvor vi sørger for at udvikle engagerende indhold til Facebook og sociale medier, og indtil videre er vi glade for at se, at vores film og billeder bliver taget rigtig godt imod.

Det gennemgående tema for vores forskellige film til Barberklingen er, at det kommercielle udtryk skal holdes til et minimum. Filmene skal fremstille en situation, som mange kan identificere sig med, men på en måde der er kreativ og underholdende.

Har du husket bollerne?

Dette var den første film, som vi producerede for Barberklingen. Filmen blev en stor succes på Facebook og Instagram, hvor den både vakte stor interaktion og engagement fra målgruppen, samt genererede en omsætning over forventning for Baberklingen.

Bonusinformation: Filmen var (ikke overraskende) primært tiltænkt det mandelige publikum. Den viste sig dog at performe lige så godt, hvis ikke endda lidt bedre, hos det kvindelige publikum.

Money Man

Barberklingen ønskede at sætte fokus på de dyre konkurrerende produkter, som man kan købe i supermarkedet. Dette satte vi fokus på med denne film, som lige ledes skabte god opmærksomhed og debat på Facebook.

Bliv kontaktet

Lad os høre fra dig!

 Tlf.: +45 4058 9939

E-mail: kontakt@vinia.dk

Adresse: 
Porcelænshaven 26, 3. 
2000 Frederiksberg