Hairlust

”Branding er en vigtig del af vores markedsføring, hvilket kampagnen udgør en stor del af” 

Rasmus Serup, Direktør & medstifter

Hvordan udvikler man et personligt brand inden for et konkurrencepræget marked?

HairLust er en dansk E-commerce virksomhed, som udvikler egne hårplejeprodukter i topkvalitet. De har de seneste år oplevet massiv vækst og tiltagende efterspørgsel, og de sælger nu produkterne i mange lande. HairLust ønskede at udvikle et lokalt og personligt brand på tværs af landegrænser, hvor de kunne guide kunderne til at bruge produkterne korrekt. Målet med kampagnen var at oparbejde et stærkt brand frem for at skabe kortsigtede konverteringer på webshoppen.

Hairlust
Hairlust Case Gif

Ud fra rammerne og forventningerne til resultatet udarbejdede vi et kampagnekoncept. Igennem kampagnen ønskede vi at etablere blødere værdier i brandet, som skulle gå igen i alt materialet.

Målgruppen for kampagnen var unge kvinder, og vi valgte at bygge budskabet op omkring det pres fra omgivelserne, som opleves af mange i denne målgruppe: Et pres om at se godt ud, at tage sig af omgivelserne og at spise en sund kost. 

Her var HairLust etableret som en naturlig del af løsningen på dette – en løsning, der gjorde det nemmere for kunderne at vælge bæredygtige produkter og naturlige kosttilskud som en del af en sundere hverdag. Det var vigtigt, at kampagnen havde et lokalt ‘feel’ i alle lande, den skulle køre i, og filmen blev derfor bygget op om en gennemgående voice-over, som blev oversat og indtalt af lokale speakere fra hvert land.

Kampagnematerialet bestod af
– Brandfilmen
– 2 korte versioner af brandfilmen på 15 sek.
– Tre tutorials til udvalgte produkter
– Thumbnails til filmene
– Stillbilleder

Hairlust

Alle film blev versioneret til forskellige platforme og oversat til 5 forskellige sprog (dansk, engelsk, norsk,
svensk og finsk). Inklusive alle versioneringer afleverede vi dermed en pakke af:
– 43 film
– 15 undertekstfiler
– 4 thumbnails
– 70+ stillbilleder

Materialet udgør i dag en vigtig del af  virksomhedens markedsføring i top- og midtfunnel. Hovedfilmen bruges hertil på forsiden af hjemmesiden thehairlust.com og som retargeting til besøgende.

Skal vi ringe dig op?

Kontakt

Holbergsgade 26, 2. tv.
1057 København
Tlf.: +45 4058 9939
Mail: kontakt@vinia.dk

Udlejning

Vi udlejer kamera, lyd- og lysudstyr til filmproduktion. Herunder også teleprompter og objektiver. Kontakt os for at høre nærmere.