Vælg en side

Projektbeskrivelse

Kruses Gymnasium stod med den udfordring, at skabe opmærksomhed omkring sig selv på de sociale medier og tiltrække unge elever fra 9. og 10. klasse til deres årlige orienteringsaften for kommende elever.

Vi udarbejdede idé og plan for eksekvering af en ny kampagne, der var skræddersyet til at køre på Facebook, med start 2 måneder før orienteringsaften.

Projektet resulterede i 5 film, der hver portrætterer en elev fra skolen, samt et stilbillede med citat til hver af filmene.

“Jeg har været yderst tilfredse med samarbejdet med VINIA Media, der har produceret fem små film til Kruses Gymnasium ifm. markedsføring og rekruttering af nye elever. De er gode til at konceptualisere filmene og få historierne frem, så de passer til vores ideer. Filmene har været en succes på de sociale medier, hvor de har haft stor viral effekt.”

Peter Holm Andersen, kommunikationskonsulent

Kruses Gymnasium

Projektinfo

Kunde: Kruses Gymnasium
Udgivelse: 5. december 2016
Link: fb.com/krusesgymnasium

KOM MED BAG OM KAMERAET

Skriv en kort besked

Lad os høre fra dig!

 

Tlf.: +45 4058 9939

E-mail: kontakt@vinia.dk

Adresse:  Landskronagade 63, 2. tv.
2100 København Ø